رندر خودروی فولکس واگن پاسات ۲۰۲۴ به نمایش درآمد
1400/12/17 - 7524 - 0 -

رندر خودروی پاسات ۲۰۲۴ شرکت فولکس واگن توسط سایت روسی Kolesa به نمایش گذاشته شد.

کاهش فروش سدان‌های سایز متوسط باعث شد چندین خودروساز فروش خود را برای بازارهای منتخب محدود کنند یا این بخش را به کلی کنار بگذارند.

اما شرکت خودروساز آلمانی فولکس واگن نمی‌خواست یکی از قدیمی‌ترین خودروهای خود، یعنی خودروی پاسات را کنار بگذارد. راه حل فولکس واگن این است که عرضه این سدان را در بیشتر نقاط اروپا متوقف کند و با این خودرو، به عنوان یک استیشن واگن ادامه دهد.

در این راستا، به تازگی نسل بعدی خودروی Passat Variant در حال آزمایش با چهره جدید دیده شد. این خودرو در حال حاضر استتار زیادی دارد اما این نکته مانعی برای بررسی آن نیست.

گزارش ها حاکی از آن است که سایت روسی Kolesa.ru دست به کار شده و نشان داده که این خودرو بازطراحی شده، بدون پوشش چه شکلی خواهد بود. این نشریه روسی تخمین می‌زند که نسل بعدی پاسات از چراغ‌های جلویی مانند گلف برخوردار خواهد بود. همچنین رندر ارائه شده، خط سقف شیک تر و پنجره های بزرگتری را به نمایش گذاشته است.

در حال حاضر، نسل بعدی پاسات در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و اطلاعات کمی در مورد گزینه‌های پیشرانه آن وجود دارد. شایان ذکر است، شرکت فولکس واگن در آمریکا، تولید پاسات را برای مدل سال ۲۰۲۲ متوقف کرد.