بهترین تلویزیون های 4K
1400/05/21 - 15574 - 0 -

اگر فردی هستید که به کیفیت تصویرتون اهمیت زیادی می دهید و می خواهید یک تلویزیون با کیفیتی خوشایند بخرید تا بتوانید فیلم و سریال های مورد علاقتون را بسیار شفاف و واضح ببینید ، ما در اینجا بهترین تلویزیون های 4K را که بهترین کارایی و عملکرد را در اختیارتون قرار می دهند ، را لیست کرده ایم.


بهترین تلویزیون 4K : 65-inch LG C9 OLED

هر کسی که کیفیت تصویر درجه یک را می خواهد ، این تلویزیون مخصوص اوست.تلویزیونی با صفحه نمایش OLED و برنامه های اندروید بدون داشتن هزینه بسیار بسیار زیاد.

سری 65 اینچی C9 به یک دلیل برترین تلویزیون 4K در لیست ما است.تصویری با کیفیت را با مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز ترکیب می کند و قیمت نسبتا متوسطی دارد(البته نسبت به تلویزیون های OLED دیگر)

با نمایشگر ممتاز ، انتظار دارید C9 مملو از تمام ابزارهای اصلی موجود در بهترین تلویزیون های 4K باشد ، و اینطور است. برای تبدیل محتوای HD به 4K Ultra HD ، و همچنین پشتیبانی از استانداردهای پیشرو HDR ، از جمله Dolby Vision ، Hybrid Log-Gamma و HDR10 ، یکK4 Upscaler عالی وجود دارد.

همچنین دارای نرم افزار هوشمند webOS همه جانبه شرکت است ، که میزبان تعداد بیشماری از تلویزیون های زنده برتر و خدمات پخش درخواستی مانند Amazon Prime Video ، Disney+، Apple TV ، CBS All Access ، AT&T TV Now ، HBO Go ، Hulu ، Netflix و Sling TV-ساخت یک ست باکس ، استیک یا هر چیز دیگری که برای بسیاری از افراد غیر ضروری باشد.

سری 65 اینچی C9 بدون شک در مرکز اتاق نشیمن شما قرار می گیرد و به عنوان مرکز اطلاعات و سرگرمی کل خانواده عمل می کند. به این ترتیب ، ال جی هم Alexa آمازون ، هم Google Assistant و هم دستیار صوتی داخلی خود را مسلح کرده است ، بنابراین می توانید تلویزیون و سایر لوازم هوشمند خانه خود را با استفاده از هیچ چیزی جز صدای خود کنترل کنید.

در نهایت ، C9 برای بازی فوق العاده است. این امر نه تنها به دلیل صفحه نمایش OLED باورنکردنی و پنل 120 هرتز ، بلکه به لطف به روزرسانی که شامل Freesync و G-Sync است ، صدق می کند ، دو فناوری نرخ تجدید متغیر (VRR) متغیر که به لطف نرخ تازه سازی که سازگار می شود ، به روان شدن بازی کمک می کند.


بهترین تلویزیون 4K اقتصادی: 65-inch TCL 6-Series 4K Roku TV

کسانی که بودجه محدود دارند و به دنبال کمترین هزینه و بهترین کیفیت هستند، TCL 6-Series ارزان ترین تلویزیون 65 اینچی 4K است که با آن روبه رو می شوید و کاملا فوق العاده به ننظر می رسد.

سری 6 TCL از زمان شروع مورد علاقه ما بوده است. هر سال ، با ویژگی های جدید و عملکرد سریعتر ، کمی بهتر می شود. در سال 2019 ، TCL فناوری نقطه کوانتومی را برای دقت بیشتر رنگ به صفحه نمایش اضافه کرد. سری 6 جدید به عنوان یک تلویزیون QLED دارای یک تصویر روشن تر و رنگارنگ تر از همیشه است ، با این وجود از قیمت مناسبی برخوردار است .

تجربه داخلی Roku TV یکی از بهترین سیستم عامل های تلویزیون هوشمند است که می توانید با سهولت استفاده بی نظیر ، هزاران برنامه برای هر دستگاه پیدا کنید. سرویس پخش جریانی که می توانید به آن فکر کنید و یک برنامه تلفن هوشمند که امکانات اضافی زیادی را اضافه می کند، از ویژگی های این برنامه است.

آن را با صفحه نمایش 65 اینچی 4K خیره کننده و HDR چند فرمت (از جمله Dolby Vision و HDR10) جفت کنید و در نتیجه یک تلویزیون 4K مقرون به صرفه است که می تواند از فهرست های دوست داشتنی به فهرست بی پایان محتوای HD و 4K دسترسی پیدا کند. از همه چیز از Amazon Prime Video و Netflix گرفته تا کمترین سرویس هایی که می توانید پیدا کنید.

هرچند سرگرمی به همین جا ختم نمی شود. سری 6 TCL همچنین مجهز به قابلیت کنترل صدا است. به جای Amazon Alexa یا Google Assistant ، این دستگاه مجهز به جایگزین داخلی Roku است. درست است که نمی توانید سایر دستگاه های خانه خود را کنترل کنید ، اما می توانید کارهای مهم را انجام دهید: پیگیری برنامه ها ، تغییر میزان صدا و موارد دیگر.


بهترین تلویزیون 4K برای تماشای فیلم: 65-inch Sony Master Series A9G 4K OLED TV

کسانی که به دنبال بهترین تجربه ای که می توانند با OLED ها داشته باشند، هستند ، می توانند از بهترین کیفیت تصویری که تا حالا دیده شده را با این تلویزیون تجربه کنند.

تلویزیون 65 اینچی Sony Master Series A9G 4K بهترین تلویزیون 4K برای فیلم ها است و صادقانه بگویم ، این بهترین تلویزیونی است که ما تا به حال دیده ایم ، با استفاده از پردازنده تصویربرداری علامت تجاری شرکت X1 Ultimate برای ارائه بهترین HDR. این جانشین شایسته مدل قبلی A9 ، یعنیA9F است.

A9G یکی از معدود تلویزیون هایی است که مجهز به IMAX Enhanced است ، شکلی از HDR که فیلم های هالیوودی را بهینه می کند تا رنگ دقیق ، جزئیات خیره کننده و کنتراست فوق العاده را همانطور که کارگردان قصد داشت ارائه دهد.

این خوب است اگر فیلمی که تماشا می کنید با HDR رمزگذاری شده باشد ، اما وقتی خاطرات خود را با یک فیلم کلاسیک یادآوری می کنید ، چه اتفاقی می افتد؟ خب ، پردازنده فوق العاده X1 Ultimate به این قسمت رسیدگی می کند و آن را به رزولوشن 4K Ultra HD ارتقا می دهد و بازسازی برای ایجاد جلوه HDR در ترکیب قرار می گیرد.

پردازش تصویر سونی بهتر از ال جی است، سری C9 ال جی شاید کمی روشن تر شود ، ولی نمی تواند  A9Gرا جزئیات و دقت رنگ شکست دهد.

شما نباید در یافتن چیزی برای تماشا زیاد مشکل داشته باشید ، چه در 4K HDR ، 4K Ultra HD یا حتی Full HD. این به این دلیل است که Master Series A9G با سیستم عامل Android TV گوگل مجهز است-یک فروشگاه همه کاره برای همه سرویسهای پخش برجسته مانند Amazon Prime Video ، CBS All Access ، DirecTV ، Hulu ، Netflix و Sling TV.

یافتن یک دستگاه Android که به Google Assistant متصل نشده است غیر معمول است و Sony Master Series A9G نیز از این قاعده مستثنی نیست. به شما این امکان را می دهد که خود تلویزیون و بقیه سخت افزارهای متصل به تلفن هوشمند خود مانند Nest Thermostat را با استفاده از صدای خود کنترل کنید.