بهترین پد های خنک کننده لپ تاپ
1400/05/23 - 15606 - 0 -

داغ شدن بیش از حد لپ تاپ می تواند منجر به خرابی قطعات سخت افزاری ، عملکرد پایین و طول عمر کوتاه تر شود. مسلماً یک پد خنک کننده ساده ترین راه حل برای مشکل گرم شدن بیش از حد لپ تاپ شما است ، به خصوص اگر از نظر داخلی هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. در این مقاله بهترین پد های خنک کننده لپ تاپ را لیست کرده ایم تا شمارا در خرید راهنمایی کنیم.


Kootek Chill Mat 5

Kootek Chill Mat 5 بهترین گزینه ما در این لیست است. برای لپ تاپ هایی با ابعاد 12 تا 17 اینچ طراحی شده است و تقریباً می تواند همه مدل لپ تاپ را پشتیبانی کند. همانطور که در چراغ های LED مشاهده می کنید ، از پنج فن برای تامین گردش هوای خنک کننده استفاده می کند .تعداد فن ها همیشه نشان دهنده قدرت خنک کننده نیست ، اما معمولا نشانه پد خنک کننده است که می تواند مقداری گرما را تحمل کند. در صورت تمایل می توانید بین حالت هایی که فقط یک فن ، چهار فن یا هر پنج فن را فعال می کند ، تغییر حالت دهید. در صورت تمایل ، یک هاب USB دوگانه برای اتصال دستگاه های اضافی نیز وجود دارد.


Cooler Master NitePal X3

این نسخه از پد Cooler Master به طور خاص برای بازی طراحی شده است. وزن کمی بیشتر برای پشتیبانی بیشتر از لپ تاپ های بزرگتر بازی و یک فن بزرگ 200 میلی متری برای خروج سریع جریان هوای ثابت  دارد که با چراغ های آبی زیبا شده است. در حالی که قیمت این مدل کمی بالاتر است ، اما دوام بیشتری نسبت به بسیاری از پدهای خنک کننده دارد. با توجه به اینکه پد های خنک کننده لپ تاپ تا حدی بدنام هستند که زودتر از آنچه مردم می خواهند خراب شوند ، هزینه اضافی برای دوام بیشتر ممکن است برای کاربران فعال تر ارزش داشته باشد.

این پد، دریچه جلویی ندارد که باعث می شود دستان شما در هنگام بازی یا کار خنک بماند و جلوی عرق کردن آنها را بگیرد و آنهارا خشک نگه دارد. Cooler Master NotePal X3 دارای دو تنظیم ارتفاع برای قرار دادن لپ تاپ ها و یک کنترل کننده سرعت فن است ، اما هیچ پورت USB اضافی ندارد. این پد برای لپ تاپ هایی با ابعاد 17 اینچ طراحی شده است.


Targus Lightweight Chill Mat

این پد ، به طور خلاصه کاربردی است.در این پد طراحی شیک یا چراغ های LED پیدا نخواهید کرد، فقط یک پد کج که لپ تاپ شمارا کمی بالا می برد و به خنک کنندگی آن کمک می کند. دو فن داخلی که از اتصال USB استفاده می کنند ، به خنک نگه داشتن لپ تاپ ها نیز کمک می کند. چهار سطح لاستیکی روی سطح وجود دارد ، علاوه بر روکش پلاستیکی بافته شده که می تواند از لغزش جلوگیری کند. قسمت پایینی با نئوپرن راحت تر پوشانده شده است و بندهای Velcro نیز برای کمک به مسیر کابل های شارژ در صورت لزوم وجود دارد.

روی هم رفته ، Targin Lightweight Chill Mat برای لپ تاپ های 17 اینچی ساخته شده است ، اگرچه نسخه های بزرگتری در دسترس است. این پد مخصوصاً برای کسانی مناسب است که دوست دارند لپ تاپ خود را بر روی پای خود بگذارند و استفاده کنند.


Tree New Bee Cooling Pad

این پد شیک Tree New Bee شکل جالبی دارد ، اما وزن کم و طرفداران چهارگانه این پد خنک کننده است که ما را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین ویژگی های مفیدی مانند هاب USB دوگانه داخلی ، سوئیچ برای کنترل سرعت فن و بازوهای قابل تنظیم "ضد لغزش" برای تنظیم زاویه وجود دارد. با این ویژگی ها ولی سبک بودن این پد خنک کننده با عث می شود این پد نتواند یک لپتاپ  17 اینچی را با به صورت خمیده و کج تحمل کند و این دسته از لپ تاپ ها باید به صورت صاف این پد ، استفاده شوند.با این مشکل ، حتما در هنگام خرید اندازه و وزن لپ تاپ خود را در نظر بگیرید.


Havit HV-F2056

این پد نسبت به انتحاب های دیگر ما کمی ساده تر است . با طراحی ظریف و نازک خود ، این مدل را قابل حمل می کند و به راحتی می توانید آرنرا در کیف خود قرار دهید. گزینه های پایه کمی محدود هستند ، اما شما می توانید دو ارتفاع را انتخاب کنید ، به همراه یک پورت USB اضافی. این پایه برای لپ تاپ های بین 15.6 تا 17 اینچ مناسب است ، اما باز هم در استفاده از لپ تاپ های مخصوص سنگین احتیاط کنید.


Opolar LCO5 Laptop Cooler

اگر زیاد به ارتفاع لپ تاپ یا زاویه آن اهمیتی نمی دهید، می توانید از  Opolar LC05 استفاده کنید که دارای یک فن می باشد که در کنار لپ تاپ خود وصل می کنید . ضمن خنک کنندگی و دارای یک دماسنج کوچک مفید به عنوان یک افزودنی اختیاری است تا از میزان گرم بودن دستگاه خود اطلاع داشته باشید.

خنک کننده لپ تاپ Opolar LC05 به طور خاص برای لپ تاپ هایی با دریچه هوا در طرفین یا پشت طراحی شده است ، مخصوصاً لپ تاپ های بزرگ بازی. برای لپ تاپ های فوق فشرده مانند مک بوک توصیه نمی شود.