هر آنچه درباره Call Of Duty : Vanguard می دانیم.
1400/05/24 - 16641 - 0 -

اگر چیزی در صنعت بازی وجود داشته باشد که گیمر ها هرساله منتظر آن باشند ،انتشار سالانه نسخه ای جدید از فرنچایز Call If Duty است. بیش از 15سال است که اکتیویژن هیچ سالی را بدون معرفی یک نسخه جدید از COD ( مخفف Call Of Duty) سپری نکرده.

Call of Duty: Vanguard ، عنوان بعدی بازی خواهد بود ، نسخه بعدی توسط Sledgehammer Games توسعه یافته است که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد.

شاید اطلاعات زیادی درباره این بازی وجود نداشته باشد، اما گزارشات جدید اطلاعات مفیدی را در اختیار ما قرار داده است. در این مقاله تمام اطلاعاتی را که داریم و یا مشکوک هستیم را آورده ایم.


تاریخ عرضه

تاریخ انتشار Call of Duty: Vanguard علامت سوال بزرگی در ذهن همه است. متأسفانه ، ما هیچ پاسخ مشخصی از طرف توسعه دهنده یا ناشر دریافت نکرده ایم (اما این بدان معنا نیست که ما تصور کلی از زمان عرضه بازی نداریم). عناوین Call of Duty تقریبا همیشه در پاییز و معمولاً در ماه نوامبر عرضه می شوند و گزارش های اولیه به نقل از کارکنان Activision اعلام کرده اند که این بازی در پاییز منتشر می شود.

با تشکر از ماینرهای داده ای که به دنبال آخرین به روز رسانی Call of Duty: Black Ops Cold War هستند ، جزئیات جدیدی در مورد Vanguard فاش شده است. در میان نشت ها ، هنر ، لوگو و تصاویر اصلی بازی برای نسخه های استاندارد ، نهایی و چند نسل بازی وجود داشت. در حالی که Activision هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد انتشار بازی و اعتبار این نشت ها اعلام نکرده است ، آنها همه این تصاویر را حذف کرده اند ، به این معنی که قانونی هستند.


پلتفرم ها:

با نگاهی به گذشته ، بیش از حد محتمل به نظر می رسد که Call of Duty: Vanguard علاوه بر سخت افزارهای نسل فعلی ، سیستم های نسل PS4 و Xbox One را نیز پوشش دهد ، به ویژه با افشای جزئیات مربوط به بسته نرم افزاری چند نسل.


تریلر:

تا به امروز هیچ گونه فیلم یا گیم پلی از این بازی عرضه نشده. Activision قبلاً تأیید کرده است که بازی در E3 امسال حضور نخواهد داشت ، جایی که معمولاً اولین نسخه سالانه با تریلر یا گیم پلی برای اولین بار مشخص می شود. ولی در عوض ، آنها معمولا از Warzone برای نشان دادن اطلاعات بازی ها و نسخه های جدی استفاده می کنند.

ما می دانیم که بازی دوباره به جنگ جهانی دوم بر می گردد و نقشه Warzone تغییر خواهد کرد تا تنظیمات بازی جدید را منعکس کند، درست مانند زمانی که به سبک دهه  1980 برای جنگ سرد تغییر کرد. شایعات نشان می دهد که فصل 4 ممکن است جایی باشد که ما شروع به دریافت برخی از افشاگری های جدید در  Battle Royale می کنیم که احتمال دارد تریلر بازی را در آن ببینیم.

همانطور که گفته شد ، ما می دانیم که بازی در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد ، اما این تمام جزئیاتی است که ما در مورد مبارزات تک نفره بازیمی دانیم. WWII برای بازی های Call of Duty بسیار مناسب است ، Call of Duty: WWII فقط چند سال قبل منتشر شده ، بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم کدام مناطق درگیری تحت پوشش قرار می گیرد ، و همچنین چه دیدگاهی را در نظر می گیریم.


گیم پلی:

فرمول Call of Duty در حال حاضر بسیار زیبا ساخته شده ،با وجود اینکه هنوز یک ثانیه از گیم پلی بازی را ندیده ایم ، اما با اطمینان خاطر می گوییم که این محکم ، رضایت بخش و هیجان انگیز است که به جای شبیه سازی محض ، بیشتر به جنبه سرگرم کننده بازی ها متکی است. کمپین تک نفره مطمئناً شامل ترکیبی از نبردهای سنتی و پیاده روی با اسلحه ، و همچنین عملیات با محوریت مخفی کاری ، قسمت های وسایل نقلیه که مجموعه ای است که این سری به آن شهرت دارد.

هر عنوان Call of Duty سعی می کند به گونه ای نوآوری ایجاد کند که فرمول بازی را به شدت تغییر ندهد ، مانند گزینه های جدید حرکتی، بنابراین ما مشتاق هستیم که ببینیم چگونه Call of Duty: Vanguard خود را متمایز می کند.


بخش چند نفره:

تنها چیزی که ما به طور قطعی می دانیم این است که بدیهی است یک جزء چند نفره در Call of Duty: Vanguard وجود خواهد داشت. در مورد نقشه ها ، اسلحه ها ، ابزارها و حالت ها ، هیچ چیز تأیید نشده است. اگر به طور مرتب Call of Duty یا حتی هر FPS دیگر را دنبال می کنید ،  می دانید حالت هایی وجود دارد که انتظار می رود به نوعی در این بازی وجود داشته باشد ، مانند بازی free-for-all، team deathmatch ، نوعی از گرفتن پرچم ، و شاید کشتن تایید شده. حالت های جالب تر مانند بازی با اسلحه و شکار سرپوش نیز برای بازگشت عالی خواهد بود ، اما در حال حاضر ، ما فقط روی نسخه های کلاسیک آزمایش شده و واقعی ، به علاوه شاید یک حالت جدید ، در هنگام راه اندازی حساب می کنیم.زامبی ها ، ستون سوم در اکثر عناوین Call of Duty ، نیز باز می گردند.


DLC

جنبه دیگری که تقریباً می توانیم تضمین کنیم ، DLC پولی است.چه به صورت اسکین های مستقل و یا چه به صورت نقشه جدید،همیشه چیزی برای شما وجود دارد که می توانید پول خود را در Call of Duty: Vanguard هزینه کنید.


پیش خرید

تا زمانی که تاریخ انتشار بازی مشخص نشود،راهی برای پیش خرید Call of Duty: Vanguard وجود ندارد. در حال حاضر ، تنها چیزی که می دانیم این است که افشاگری بعد از E3 انجام می شود ، بنابراین اخبار و رویدادهای در حال وقوع در Warzone را زیر نظر داشته باشید تا از زمان مشخص شدن تاریخ انتشار مطلع باشید.