9 تا از بهترین کار هایی که می توانید با یک گوشی تاشو انجام دهید.
1400/06/01 - 12651 - 0 -

شاید تا چندین سال پیش ایده تلفن های تاشو مثل یک رویای کودکانه می بود ولی امروزه بازار به سمت تلفن های تاشو سوق پیدا کرده و روزانه پیشرفت های چشمگیری در این زمینه به وجود می آید . ولی خوب قیمت این گوشی ها در بازار بسیار فراتر از گوشی های دیگر است و شاید با خود بگویید این گوشی های تاشو چه ویژگی های اضافه ای دارند که به این قیمت بسیار زیاد رسیده اند. شما می توانید یک تبلت بخرید ولی زیبایی یک گوشی تاشو در توانایی ترکیب قابلیت حمل یک گوشی معمولی به همراه صفحه ای بزرگتر از تبلت است.

ما بهترین کارهایی را که می توانید با یک گوشی تاشو انجام دهید جمع بندی کرده ایم.


کیفیت سلفی ها

در حالی که برخی از گوشی ها مانند Galaxy Z Fold 2 دارای دوربین سلفی معمولی در صفحه نمایش تاشو داخلی خود هستند ، برخی دیگر رویکرد متفاوتی را اتخاذ می کنند. برای مثال ، Huawei Mate X2 عدم استفاده از دوربین سلفی را جبران می کند و به شما این امکان را می دهد تا از قدرت کامل دوربین اصلی عقب استفاده کنید و به طور هوشمندانه به شما اجازه می دهد در هنگام باز شدن صفحه نمایش جلوی آن را ببینید. و از آنجا که با ویدئو نیز کار می کند ، وبلاگ نویسان می توانند هنگام فیلمبرداری خود را ببینند تا مطمئن شوند که بدون ضبط کورکورانه در قاب هستند.


 روز های Game Boy خود را دوباره تجربه کنید.

در حالی که می توانید شبیه ساز Game Boy (ودیگر کنسول ها) را بر روی تلفن های هوشمند معمولی اجرا کنید ، صفحه نمایش بزرگ ارائه شده توسط تلفن های تاشو آنها را به گزینه ای ایده آل برای بازی کردن بازی ها با سیستمعامل مورد علاقه شما تبدیل می کند ، زیرا کنترل های روی صفحه به راحتی در زیر صفحه قرار می گیرند و هیچ قسمت از صفحه بازی را اشغال نمی کنند.


رمان بخوانید

خیلی از افرادی که سالها بوسیله گوشی های هوشمند خود رمان و کتاب می خواندند پس از استفاده از این گوشی ها اقرار کردند که گوشی های تاشو برای خواندن کتاب و رمان بسیار مناسب تر هستند و تجربه ای است که نمی خواهند از دستش بدهند.

مطمئنا می توانید همین کار را با یک گوشی معمولی انجام دهید ، اما داشتن یک دستگاه که می تواند بزرگتر شود ، باعث می شود کتاب خوان های الکترونیکی و رمان های گرافیکی به مرحله نهایی از تجربه خوشایند برسند، چه برسد به وبسایت ها و مرورگر و reddit.


یک کنسول گیمینگ قابل حمل

اگر صاحب Xbox هستید ، می توانید یک گوشی تاشو را به دستگاه بازی قابل حمل شبیه به Nintendo Switch تبدیل کنید. با استفاده از ویژگی Remote Play در برنامه Xbox ، می توانید به بازی های موجود در صفحه بزرگتر گوشی تاشو خود دسترسی داشته و بازی کنید ، به همراه پشتیبانی از کنترلر Xbox برای تجربه کامل و بوت شدن واقعی.

حتی اگر ایکس باکس در دست ندارید ، بازی های معمولی تلفن همراه مانند Call of Duty Mobile و Fortnite در صفحه بزرگتر بسیار بهتر به نظر می رسند و بازی می کنند.


پتانسیل خلاقیت خود را نشان دهید

یکی دیگر از زیبایی های صفحه نمایش بزرگ ، این واقعیت است که هنگام ایجاد محتوا فضای بیشتری برای کار در اختیار دارید. از طراحی تلفن و ویرایش عکس گرفته تا ویرایش ویدئو و موارد دیگر ، زمان بسیار بهتری را برای انجام کارهای دقیق بر روی صفحه بزرگتر از صفحه نمایش باریک گوشی خواهید داشت ، به خصوص اگر از قلم استفاده می کنید.


انجام چند وظیفه به صورت همزمان

صفحه نمایش بزرگتر ، فضای بیشتری را هم برای فعالیت فراهم می کند. از تماشای ویدئوها و یادداشت برداری ، مرور میم ها و تماشای ویدئوها ، امکان بازکردن و نمایش بیش از یک برنامه در نمایشگر بزرگتر، تماما ویژگی های یک گوشی تاشو هستند.

شما می توانید قابلیت تقسیم صفحه را در تلفن ها هم داشته باشید اما مطمئنا اندازه بزرگتر هر قسمت می تواند بسیار مفید برای کارهای شما اشد.


رمان بنویسید.

هرچه صفحه نمایش بزرگتر ، صفحه کلید بزرگتر و صفحه کلید بزرگتر باشد ، تجربه تایپ راحت تر است.تلفن تاشو شما را از کیبورد های کوچک و اشتباهات تایپی زیاد نجات می دهد و به شما امکان تایپ سریعتر و دقیق تر را می دهد و تجربه تایپ کردن را بسیار راحت تر می کند.

از ایمیل و پیام های واتساپ گرفته تا ویرایش اسناد و حتی رمان و داستان نویسی ، همگی در یک گوشی تاشو بسیار راحت تر هستند.