بهترین میکروفون ها برای استریم
1400/06/01 - 15472 - 0 -

خیلی از افراد هرساله به استریم کردن رو می آورند و این حرفه هر روز شلوغ تر و معروف تر می شود . خیلی از افرادی که مهارتی در بازی دارند و یا فقط می خواهند گپ بزنند ، معمولا به سمت استریم و این حرفه رو می آورند.

اگر می خواهید این کار را شروع کنید ، یکی از مهم ترین ابزار هایی که برای این کار نیاز دارید، یک میکروفون با کیفیت می باشد.یک میکروفون مناسب می تواند کیفیت مناسب و دلپذیری از صدای شمارا برای بینندگانتان پخش کند.با این حال همه میکروفون ها یکسان ساخته نمی شوند و بعضی از آنها برای محیط های معمولی کیفیت بهتری نسبت به بقیه دارند.


بهترین میکروفون از هر نظر : Elgato Wave 3

Elgato Wave 3 بهترین میکروفون برای استریمر ها و تهیه پادکست است که به خوبی برای افرادی که به دنبال میکروفون هایی با سیگنال واضح و بدون زمان زیادی برای راه اندازی هستند ، تنظیم شده است.

اگر شما فردی با تجربه در زمینه دستگاه های صوتی نیستید ، Elgato Wave 3 می تواند بهترین میکروفون برای شما باشد. Elgato Wave 3 با در نظر گرفتن پادکستر ها و استریمر ها طراحی شده است و یک تجربه خوبی را رقم می زند. الگو ها و تنظیمات صوتی زیادی ندارد و به همین دلیل شاید برای افرادی که به دنبال تغییرات تنظیمات صدای خود هستند مناسب نباشد ولی مطمئننا بهترین میکروفون برای کسانی است که به دنبال یک میکروفون بدون هیچ پیچیدگی باشد ، می باشد. Elgato Wave 3 همچنین دارای نرم افزار رایگان برای ترکیب صدا در هنگام پخش است.

این میکروفون با فیلتر پاپ عرضه نمی شود ولی می توان یکی از آنها را با قیمت خیلی ارزان تهیه کرد. پردازش سیگنال دیجیتال(DPS) ندارد ، اما ویژگی Clipguard اساساً همین کار را با محدود کردن قله های سیگنال انجام می دهد. اگر می خواهید یک سیگنال تمیز داشته باشید، همیشه می توانید این تنظیمات را غیرفعال کنید.

برای میکروفون ساده و راحت که از ابتدا برای استریمرها ساخته شده است ، Elgato Wave 3 توصیه برتر ما است.


 بهترین میکروفون :Blue Yeti X

Blue Yeti X جزو بهترین میکروفون های USB دار در بازار می باشد و مناسب مبتدیانی که به دنبال صدا و کارکرد عالی هستند، است. Blue Yeti  همیشه جزو بهترین میکروفون ها برای پادکست و استریم بوده و در همه بازار ها وجود داشته و Blue Yeti X یک ارتقای شایسته برای این سری از میکروفون ها می باشد.

مدل جدید دارای یک کپسوا با چهار تراکم و چهار الگوی میکروفون است که استریم هایی در محیط های مختلف یا گفت و گو بین افراد بسیار مناسب است. Yeti X همچنین فاقد DSP است که اگر به دنبال سیگنال بدون فشرده سازی هستید یک امتیاز محسوب می شود. همچنین شامل BlueVoice ، یک نرم افزار ضبط است که به کاربران امکان می دهد از پیش تنظیمات مشابه DSP برای صدا استفاده کنند.

در کل Blue Yeti X دومین گزینه پیشنهادی ما برای میکروفون های مناسب استریم و پادکست می باشد.


بهترین میکروفون داینامیکی : Rode Podcaster

Podcaster یک میکروفون ممتاز با سیگنال عالی و بدون DPS است و مناسب افرادی است که به دنبال کیفیت صدای عالی به همراه برخی ویژگی های کنترل کیفیت داخلی هستند.

افرادی که صدای خوبی برای این کار دارند ، میکروفون های داینامیکی بهترین گزینه برای آنهاست، میکروفون های داینامیکی عموما برای ضبط صدای ساز ها و خوانندگان مورد استفاده قرار می گیرد ولی اگر صدای بلندی دارید یا قصد فریاد زدن دارید ، بهتر است از میکروفون های کندانسور استفاده کنید. Rode Podcaster بهترین میکروفون داینامیکی است که می توانید پیدا کنید،این میکروفون جریان های بالا ، متوسط و پایین را برای ایجاد صدایی واضح و دقیق در همه جا ثبت می کند.

Rode Podcaster دارای یک فیلتر پاپ داخلی است ، اگرچه بهتر از نداشتن است ولی شاید بخواهید به یک فیلتر اساسی تر هم فکر کنید. این میکروفون همچنین پایه ندارد پس بهتر است این را هم در نظر بگیرید .

با این حال برای کسانی که به دنبال یک میکروفون دینامیکی هستند، شکست Rode Podcaster بسیار سخت است.


بهترین میکروفن با ویژگی های مختلف :Hyper X Quadcast S

Hyper X Quadcast S دارای بسیاری از ویژگی هایی است که می تواند برای استریمر ها و گیمر ها جذاب باشند ، کسانی هم که داشتن میکروفون RGB دار برایشان بسیار مهم است ، نباید از این میکروفون بگذرند.

Hyper X Quadcast S ابتدا برای گیمر ها طراحی شده و دارای تنظیمات RGB قابل برنامه ریزی می باشد ، اما مبکروفون با کیفیتی است که می تواند برای استریم بازی یا استریم های گپ زدن جذاب و مناسب باشد.دارای چهار الگوی ضبط و پشتیبانی از شارژ USB-C است.

پایه این میکروفون تماما از پلاستیک ساخته شده که باعث می شود نسبت به هم نوعانش کمی ارزان تر باشد.اگر زیبایی شناسی را کنار بگذاریم ، Hyper X Quadcast S یکی از بهترین میکروفون های بازار است که می توانید تهیه کنید.


بهترین میکروفون جمع و جور : Razer Seiren X

استریمر هایی که نمی خواهند قسمت زیادی از تصویرشان را یک میکروفون اشغال کند و همیشه یک میکروفون غول پیکر جلوی صورتشان باشد، Razer Seiren X یک میروفون محکم و ساده برای آنهاست که فضای زیادی را نمی گیرد.

اگر می خواهید استریم را شروع کنید ولی نمی خواهید یک میکروفون بزرگ به صورت شما چسبیده باشد، Razer Seiren X ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. در مقایسه با رقبا بسیار کوچک است ، اما کیفیت صدا را در این فرآیند فدا نمی کند. این میکروفون فوق العاده کاردیوئید است به این معنی که Razer Seiren X فقط صدای شمارا بدون هیچ نویز خاصی  در پس زمینه ضبط می کند.

اگر در حال حرکت هستید و ممکن است سر و صدای پس زمینه ای داشته باشید، Razer Seiren X می تواند بهترین میکروفون برای استریم در این مکان ها باشد.


بهترین میکروفون ارزان : Blue Snowball Ice

کسانی که برای شروع ، بودجه محدودی دارند و نمی خواهند خرج زیادی بکنند ، Blue Snowball Ice یک میکروفون ساده و مقرون به صرفه برای آنهاست.

اگر می خواهید استریم را شروع کنید ولی پول بقیه میکروفون هارا ندارید ، می توانید از Blue Snowball Ice با قیمت 50 دلار استفاده کنید، این میکروفن دارای شکل منحصر به فرد ، عملکرد ساده plug-and-play و فاقد DSP برای جلوگیری از فشرده سازی است. همچنین دارای طیف وسیعی از پیکاپ است ، بنابراین اگر کمی از آن دور شوید ، نگران کم شدن کارایی آن نباشید.

Blue Snowball Ice دارای پیکاپ کادیوئید است و این تنها چیزی است که برای شروع نیاز دارید . ولی دارای محدوده تغییر زاویه کم است پس بهتر است در هنگام خرید ،ارتفاع و موقعیت میز خود را در نظر بگیرید. با این حال Blue Snowball Ice صدایی با کیفیت مناسب را در اختیار شما قرار می دهد و با اندازه کم و جمع و جورش ، برای مبتدیان بسیار خوب است .