بهترین وبکم های 2021
1400/06/01 - 14175 - 0 -

وبکم های لپ تاپ اصلا خوب نیستند، معمولا هم تصویری با کیفیت بدی را ایجاد می کنند و شما را در تماس های تصویری و ویدئو کنفرانس ها خسته می کنند. اگر یک کامپیوتر دارید و یا یک لپ تاپ دارید ، در هر صورت نیاز به یک وبکم خارجی دارید که بتواند همیشه جوابگوی نیاز شما باشد و تصویر واضح و با کیفیتی را برای شما ایجاد کند.


بهترین وبکم :Logitech C920S

C920S یک وبکم قوی 1080p با قیمت مناسب برای کارمندان و کار در منزل است.

این دوربین از رزولوشن 1920x1080 ( با سرعت 30 فریم بر ثانیه ) در حین تماس تصویری پشتیبانی می کند.اگر فیلم ضبط می کنید، می توانید از وضوح تصویر Full HD و بالاتر استفاده کنید.با این حال ، تصاویر با وضوح 3 مگا پیکسلی ( طبیعی ) و تا 15 مگاپیکسل (برای نرم افزار های پیشرفته) هستند.

این توانایی ها با یک لنز شیشه ای عالی با فوکوس خودکار 20 مرحله ای ، تصحیح خودکار نور کم ، دو میکروفون یکپارچه با حذف نویز خودکار و میدان دید 78 درجه تسهیل می شود. اگر نگران حفظ حریم خصوصی دوربین هستید ، یک شاتر فیزیکی وجود دارد که می توانید وقتی از دوربین استفاده نمی کنید ، آن را بچرخانید.

نرم افزار قابل دانلود Logitech C920S برای ویندوز شامل ردیابی چهره ، تشخیص حرکت ، کنترل های مربوط به حرکت ، شیب و بزرگنمایی و کنترل های ضبط ویدئو و عکس است. پس زمینه شما را فیلتر نمی کند ، اما بسیاری از تنظیمات دیگر برای تنظیم وجود دارد.


بهترین وبکم 4K : Logitech Brio

 

کسانی که ضبط حرفه ای یا کنفرانس های وب پیشرفته انجم می دهند ، Logitech Brio بهترین وبکم با کیفیت بسیار بالا برای آنهاست. اگر به دنبال تصویر 4K هستید ، Logitech Brio دوربین شما است. از سه وضوح برای تماس تصویری پشتیبانی می کند: p2160 (30fps) ، p1،080 (30/60fps)و p720 (30/60/90fps).همچنین میدان دید پیش فرض 90 درجه را ارائه می دهد ، اما با استفاده از نرم افزار Logitech می توانید دوربین را در 65 و 78 درجه تنظیم کنید.

دوربین هنگام استفاده از وضوح Full HD دارای زوم 5 برابر دیجیتال ، وضوح تصویر تا 9 مگاپیکسل ، فوکوس خودکار ، شاتر خصوصی و میکروفون های همه جهته داخلی با حذف نویز است.

این دوربین به جز وضوح Ultra HD ، دارای ویژگی ای به نام RightLight 3 است که از فناوری High Dynamic Range استفاده می کند تا بهترین تصویر را ارائه دهد ، چه در دفتر کم نور ، در منطقه ای با کنتراست بالا و چه در معرض نور مستقیم خورشید باشید. به این دوربین از تشخیص چهره Windows Hello نیز پشتیبانی می کند.


بهترین وبکم کاری : Logitech C930E

برای متخصصان تجارت که معمولاکنفرانس های آنلاین زیادی دارند، Logitech C930Eبهترین دوربین است که می تواند با سیستم های اتاق های کنفرانس حرفه ای به خوبی قفل شود.

دوربین از تماس تصویری با وضوح p1080 و p720، میدان دید در 90 درجه و زوم دیجیتال 4 برابر در حالت 1080p پشتیبانی می کند. این دستگاه برای فشرده سازی ویدئو و فناوری RightLight 2 از کدکس H.264 استفاده می کند تا تصاویر خوبی را در نور کم ، کنتراست زیاد و شرایط مستقیم نور خورشید تولید کند ،همچنین از دو میکروفون یکپارچه همه جهته پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه Logitech C930E می توان به یک شاتر خصوصی و سازگاری با نرم افزاری که از کدگذاری ویدئو UVC 1.5 برای مشاغلی که درایورهای شخص ثالث را بر روی رایانه خود نصب نمی کنند ،نام برد.


بهترین وبکم گیمینگ : Logitech C922 Pro Stream Webcam

استریمر ها همیشه نیاز به یک وبکم یا دوربین با کیفیت هستند و بهترین وبکمی که می توانیم به آنها پیشنهاد بدیم ، Logitech C922 Pro Stream Webcamاست.

شما نمی توانید از هر وبکمی برای استریم استفاده کنید،این وبکم ها نه تنها نیاز به رزولوشن بالا و میکروفون عالی دارند بلکه باید از جایگزینی پس زمینه نیز پشتیبانی کند تا همه بینندگان شما گیم پلی بازی و تصویر بزرگ شما را ببینند. وب کم C922 Pro Stream این کار را با قیمت مناسب انجام می دهد.

این وبکم رزولوشن 1080 x 720  ( با سرعت 30 فریم در ثانیه )و 1280x720 ( با سرعت 60 فریم در ثانیه) را به همراه فوکوس خودکار 20 مرحله ای ، میدان دید 78 درجه ، دو میکروفون همه جانبه یکپارچه و تصحیح خودکار نور کم ، ارائه می دهد.

اکثر ویژگی های مدیریت استریماز طریق سرویس گیرنده رومیزی Logitech Gaming Software مانند تنظیم زوم ، تعادل رنگ سفید ، افزایش و غیره انجام می شود. دوربین Logitech C922 فاقد شاتر حریم خصوصی است.


بهترین وبکم برای استریم: Razer Kiyo

کسانی که در استریم خود نیاز به نورپردازی دارند می توانند از Razer Kiyo که دارای نورپردازی داخلی است استفاده کنند.

Razer Kiyo به عنوان یک وبکم ساده ، شمارا تحت تاثیر قرار می دهد. رزولوشن 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه  و فوکوس خودکار که هنگام نزدیک شدن به دوربین یا تنظیم موقعیت آن می تواند بسیار مفید باشد. Kiyo همچنین با ابزارهای Streamlabs ، OBS ، XSplit و سایر پلتفرم های محبوب سازگار است تا تنظیمات پخش خود را به هر شکلی که دوست دارید شخصی سازی کنید.

اما نکته اصلی در اینجا حلقه نوری است که دور وب کم وجود دارد تا روشنایی بیشتری ایجاد کند. نور K5600 به راحتی از طریق قاب قابل تنظیم است ،به سادگی آن را مانند تنظیم لنز دوربین برای کنترل سطوح روشنایی بچرخانید. این دستگاه طوری طراحی شده است که در صورت لزوم در شرایط کم نور به خوبی کار کند.


بهترین وبکم ارزان:GoHZAW8A

کسانی که به دنبال یک وبکم ارزان ولی با کیفیت بالا هستند ، این دوربین با کیفیت 4K و قیمت کم 33 دلار بهترین گزینه برای آنهاست.

این دوربین هر دو محیط روشن و تاریک را با حالت aplomb کنترل می کند و می تواند رنگهای دقیق را نشان دهد و از نشان دادن نقاط روشن تر جلوگیری کند. با GoHZQ W8A موارد اضافی دریافت نمی کنید. هیچ نرم افزار یا نورپردازی خاصی وجود ندارد ، اگرچه یک پوشش مخصوص و یک سه پایه بسیار ارزان در آن وجود دارد. ولی تنها دلیل قرار گیری در این لیست ، قیمت ارزان و در عین