شایعات حاکی از آن است که Royal Core اینتل تا سال 2025 ، AMD و Apple را شکست خواهد داد.
1400/06/02 - 12815 - 0 -

شرکت اینتل قبلا درباره برنامه کاری خود تا سال 2025 سکوت می کرد ولی نشست های اخیر اطلاعات بیشتری را از برنامه این شرکت فاش کرده است. اکنون ، شایعه جدیدی از YouTuber Moore's Law is Dead (MLID) زمینه های بیشتری را در مورد برنامه های اینتل تا سال 2025 ارائه می دهد. و همه این برنامه ها منجر به سری جدیدی از CPU ها به نام Royal Core می شود.

اینتل در سال 2006 بود که اولین پردازنده هایش را با عنوان Core معرفی کرد و از آن زمان از مارک Core در پردازنده های خود استفاده می کند. بر اساس این شایعات Royal Core نام رمزی مجموعه ای از معماری ها است که اینتل را به سمت آینده راهنمایی می کند. هدف این پروژه هم این است که شرکت اینتل بتواند در آینده AMD و Apple را از نظر کارایی شکست دهد.

بر اساس این نشت ، اینتل در حال حاضر در حال پیشرفت به سمت Royal Core است. Alder Lake ، که معمار CPU ترکیبی است که قرار است اواخر امسال راه اندازی شود ، اولین قدم در این فرایند است. ایده پشت معماری ترکیبی این است که می توانید اجزای متعددی را با هم ترکیب کنید.اینتل در حال حاضر درحال کار بر روی این پروژه است و بنابر گفته افشاگر، زمانی Royal Core منتشر می شود که شرکت از کارایی و عملکرد بالای آن کاملا مطمئن شود.

با وجود Alder Lake ، هیچ کدام از این اطلاعات توسط اینتل اعلام ، تأیید یا حتی به طور مبهم اشاره نشده است. در این مرحله ، ما در مورد راه اندازی چندین محصول در چند سال صحبت می کنیم ، بنابراین حتی اگر اطلاعات دقیق باشد ، ممکن است تغییر کند.