ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Wear OS در 30 آگوست به بازار عرضه می شود.
1400/06/07 - 12807 - 0 -

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Wear OS در 30 آگوست به بازار عرضه می شود.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 با سیستم عامل Wear OS 3.0 قبلاً توسط خود Fossil تأیید شده بود، اما تاریخ انتشار آن مشخص نبود. بر اساس ایمیلی که برای مشتریان ارسال شده است به نظر می رسد 30 آگوست ( 8 شهریور)می تواند روز بزرگی برای مشتریان این ساعت باشد.

در این ایمیل ، که توسط Droid Life مشاهده و گزارش شده است ، آمده است که مدل     Gen 6به سرعت خواهد آمد می آید ، و به طرفداران فسیل توصیه می شود "روز دوشنبه ایمیل خود را برای اولین دسترسی به جدیدترین و پیشرفته ترین ساعت هوشمند فسیل بررسی کنید".

آنچه تا اینجا می دانیم

اولین مورد برای Fossil Gen 6 ، نرم افزار آن است: گوگل امسال تلاش زیادی را برای به روز رسانی Wear OS 3.0 انجام می دهد تا سهم بازار اپل واچ را از آن خود کند و این ارتقاء عمر باتری را بهتر می کند.همچنین تغییر برنامه ، افزایش عملکرد و موارد دیگر را نیز شامل می شود.

سپس می رسیم به سخت افزار: شایعه شده که Fossil Gen 6 با چیپست Qualcomm Snapdragon Wear 4100 Plus ، 8 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 1.28 اینچی با وضوح 416 4 416 پیکسل کار می کند.

می توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی سنسور داخلی و فناوری ردیابی در مدل Gen 6 گنجانده شود ، در حالی که گفته می شود قیمت آن در حدود 355تا390 دلار می باشد.

نظر کلی :

در سایه موفقیت فوق العاده ای که اپل واچ از آن برخوردار شد ، سازندگان Wear OS کار آسانی نداشتند. اجزای سخت افزاری موجود اندکی از توان خود کم کرده اند و به نظر می رسد گوگل هر از گاهی نرم افزار ساعت هوشمند خود را کاملاً فراموش کرده است.

با این وجود هنوز هم Fossil پرچمدار ساعت های هوشمند با سیتم عامل Wear OS است. به طور خلاصه ، فسیل به دلیل تمام تلاش هایی که در حال حاضر انجام داده است ، سزاوار این عنوان است. ساعت های آن همیشه بسیار زیبا و شیک هستند ، حتی اگر توسط سیستم عامل ارائه شده توسط گوگل یا اجزای داخلی ارائه شده توسط کوالکام دچار مشکل شوند. با ورود Gen 6 با ارتقاء نرم افزاری و سخت افزاری ، امیدواریم ساعت هوشمند بعدی فسیل بتواند از نظر ساعت ، مورد توجه خریداران و تحسین منتقدان قرار گیرد.