بهترین هدست های PS5
1400/06/07 - 14233 - 0 -

یک هدست مناسب ، می تواند یک تجربه بسیار خوبی را برای یک گیم پلی همه جانبه برای بازی ها مخصوصا انحصاری های  PS5 ایجاد کند. کسانی که PS5 را در دست گرفته اند از صدای سه بعدی PS5 لذت خواهند برد ، بنابراین منطقی است، بر روی یک هدست فوق العاده برای تجربه چند برابر این ویژگی استفاده کنید. صدای فوق العاده این هدست ها باعث می شود که از بازی بسیار لذت ببرید و حتی در بازی های آنلاین،بسیار راحت تر مکان دشمن هارا تشخیص بدید که یک ویژگی خوب برای شماست.


ASTRO Gaming A50

هدست بی سیم ASTRO Gaming A50 دارای صدای امضا شده است که برای یک تجربه بازی همه جانبه طراحی شده است.بر خلاف سایر هدست های بی سیم  PS5 ، A50 یک بسته جامع و کاملی را ارائه می دهد. پایه شارژ بی سیم راحت است و به عنوان یک پایه شیک برای هدفون شما عمل می کند.

میکروفون دارای قابلیت flip to mute است که به شما امکان می دهد در صورت چت با دیگران ، خود را سریع در بازی بی صدا کنید. بالشتک نرم در اطراف ASTRO Gaming A50 امکان بازی طولانی تر در هر محیطی را فراهم می کند. A50 مناسب برای PS5 ، PS4 و رایانه شخصی است ، اتصال آن آسان است و یک اتصال بی سیم فوق العاده را فراهم می کند.

با وجود گران بودن ، ASTRO Gaming A50 یک سرمایه گذاری شایسته است. با بیش از 15 ساعت عمر باتری ، تعادل بازی/صدا و بسیاری از ویژگی های دیگر ، این هدست جزو لوازم جانبی ضروری برای دارندگان کنسول PS5 است.


SteelSeries Arctis 7P Wireless

هدفون SteelSeries Arctis 7P Wireless با چندین دستگاه با استفاده از یک دانگل USB-C مناسب سازگار است. آنها بر روی کنسول PS5 عالی عمل می کنند و میکروفون جمع شونده ای برای زمانی که می خواهید روی بازی خود تمرکز کنید ، مجهز هستند. طول عمر بالای باتری آنها تا 24 ساعت است.

یک چراغ خاموش میکروفون برای تشخیص زمان روشن بودن میکروفون و همچنین کنترل های کنار آن به راحتی در دسترس است. اگر ترجیح می دهید از SteelSeries Arctis 7P Wireless به صورت بی سیم استفاده نکنید ، جک 3.5 میلی متری هدفون وجود دارد تا بتوانید آنها را به اکثر دستگاه ها وصل کنید.

یک میکروفون ClearCast برای حذف نویز برای وضوح فوق العاده ، صدای بازی شفاف و پورت های اضافی وجود دارد. اگر قصد دارید از SteelSeries Arctis 7P Wireless برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید ، ممکن است مناسب شما نباشد، اما مطمئناً در مورد بازی مناسب است.


Sony PS5 Pulse 3D

این هدست علاوه بر شیک بودن ، به شما اجازه می دهد تا خود را در Tempest 3D AudioTech PS5 غوطه ور کنید و در بازی صدای فوق العاده ای را ارائه دهید. شما می توانید طیف وسیعی از ویژگی ها را از طریق Astro Playroom تجربه کنید. همانطور که تصور می کنید ، این هدست به سادگی با PS5 و سایر کنسول های سازگار شما جفت می شود و با هر بار شارژ تا 12 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد.

با توجه به این که هدفون های PS5 پرچمدار سونی هستند ، با قیمت فوق العاده ای عرضه می شوند. دو میکروفون مخفی همه چیز را مرتب نگه می دارد و دسترسی آسان به کنترل هدست را امکان پذیر می کند. میکروفون داخلی مانند سایر هدست های PS5 خوب نیست ، با این حال ، Sony PS5 Pulse 3D برای صدای درون بازی طراحی شده است تا چت صوتی.


Sony Playstation Wireless Headset

هدست بی سیم Sony Playstation Platinum در ابتدا برای کنسول PS4 طراحی شده بود اما با استفاده از دانگل بلوتوث می توانید آن را به صورت بی سیم به PS5 خود وصل کنید. راه اندازی آن آسان است و با گوشی های پلاستیکی اضافی در مقابل گوش شما احساس راحتی می کند.

این هدفون دارای جک 3.5 میلیمتری صدا و کابل است که اگر ترجیح می دهید از طریق اتصال سیمی بازی کنید ، می توانید از آنها استفاده کنید. در صورتی که باتری هدست بی سیم پلاتین پلی استیشن سونی تمام شود ، یک وسیله اضافی مفید است. میکروفون داخلی مخفی است و هنگام چت با دوستان کیفیت صوتی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

با وجود ویژگی های فوق العاده ، هدست بی سیم Sony Playstation Platinum دارای طراحی نسبتاً بدی است. قطعات پلاستیکی کمی شکننده هستند و به اندازه برخی از مدل های گرانتر با دوام نیستند.


Turtle Beach Stealth 700 Gen2

Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 نسبت به نسل اول این هدست به میزان قابل توجهی ارتقا یافته است.طراحی آن بسیار زیبا تر و ظریف تر شده و در حال حاضر شامل یک میکروفون فیلیپ است. همه دکمه ها در یک طرف قرار دارند که باعث می شود تنظیم آن در هنگام بازی راحت باشد.

بالشتک های فوم حافظه بسیار راحت هستند و با ژل خنک کننده Aerofit پر شده اند تا جلسات طولانی بازی را برای شما سخت نکند.با این حال ، هدبند آن زیاد جالب نمی باشد. این طراحی مجدد شامل اتصال بی سیم نیز می شود تا Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 به کنسول PS5 متصل شود.

به غیر از ارائه ویژگی های عالی ، Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 بسیار عالی به نظر می رسد. درایورهای بزرگ صدای همه جانبه را ارائه می دهند و به شما امکان می دهد صدا را با استفاده از برنامه Audio Hub تنظیم کنید. اگر طیف وسیعی از کنسول ها را دارید ، این هدست قطعاً کیفیت صدای فوق العاده ای را در همه آنها ارائه می دهد.


EPOS H3 Wired Headset

EPOS H3 یک هدست بازی سیمی است که می تواند با هر دستگاه سازگار با 3.5 میلی متر استفاده شود. صدای سه بعدی PS5 را به خوبی کنترل می کند و با میکروفون داخلی خود کیفیت شفافی را ارائه می دهد.

طراحی کلی و کیفیت ساخت هدست سیمی EPOS H3 استثنایی است و دارای گوشی های راحتی است که تنظیمی بدون فشار را ارائه می دهد. در حالی که ممکن است پیشرفته ترین ویژگی ها را از هدست سیمی EPOS H3 دریافت نکنید ، این هدست صدایی برجسته را تضمین می کند. تمام تمرکز بر این است که چگونه صدای بازی به گوش شما می رسد و از این نظر ، چیز زیادی برای شکایت وجود ندارد.


ASUS ROG Delta S

این هدست دارای نرم افزار EQ است که به شما امکان می دهد صدا را در سطح بسیار دقیق تنظیم کنید. با این حال ، رسیدن به سطوح مناسب ممکن است مدتی طول بکشد ، به این معنی که زمان بیشتری باید برای تنظیم آن صرف شود. از سوی دیگر ، توجه به جزئیات به این معنی است که یک هدست PS5 برجسته است.

ASUS ROG Delta S به دلیل اتصال USB-C ،می تواند در چندین سیستم عامل مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید تنظیمات EQ خود را به گونه ای ذخیره کنید که در همه جا پخش شود ، که واقعاً مفید است. پوسته Lightwell به این معنی است که با این هدست PS5 پس از یک جلسه بازی طولانی احساس سنگینی نخواهید کرد.

اگر به زیبایی اهمیت می دهید ، ASUS ROG Delta S دارای RGB در قسمت بیرونی گوشی است و باعث می شود بسیار چشمگیر به نظر برسد. همچنین طراحی دلتایی آن اصلا باعث سختی و ناراحتی نمی شود.