Radeon RX 6900 XT مدل Halo Infinite را دریافت می کند.
1400/08/01 - 14495 - 0 -

مایکروسافت با AMD برای راه اندازی کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT Halo Infinite Limited Edition به مناسبت عرضه بازی Halo Infinite همکاری می کند. کارت گرافیک برای خرید در دسترس نخواهد بود ، بنابراین تنها راهی که می توانید از آن استفاده کنید هدایایی است که از طرف AMD ، مایکروسافت و دیگر شرکای آن دریافت خواهید کرد.

Radeon RX 6900 XT Halo Infinite Limited Edition به کولر خنک کننده مرجع AMD مجهز است. این الهام از Master Chief's Mjolnir Powered Assault Armor Mark VII گرفته شده است ، که شامل مخلوطی از روکشی سبز با حاشیه پنکه طلای ایریدیوم است. صفحه پشتی دارای نشان خط اسپارتان "117" است و حتی دارای یک چراغ آبی کورتانا است که نشان دهنده شکاف هوش مصنوعی است که در پشت کلاه ایمنی Master Chief قرار دارد. مایکروسافت مشخصات کارت گرافیک نسخه محدود را فاش نکرده است ، اما ما انتظار داریم این کارت شبیه به وانیل Radeon RX 6900 XT باشد.

استدیو   industries 343وظیفه توسعه  Halo Infiniteرا  در ارتباط با AMD دارد، بنابراین عنوان برای محصولات کمپانی AMD از جمله آخرین پردازنده های Ryzen 5000 Zen 3 و کارت های گرافیک Radeon RX 6000 RDNA 2 بهینه شده است. این بازی از FreeSync Premium Pro AMD پشتیبانی می کند ، اما ردیابی اشعه به عنوان یک به روز رسانی پس از عرضه بازی ارائه می شود. با این حال ، هیچ تأییدی وجود ندارد که آیا Halo Infinite از فناوری های FidelityFX Super Resolution (FSR) AMD یا فناوری نمونه گیری فوق العاده یادگیری عمیق (DLSS) انویدیا پشتیبانی می کند یا خیر. بدیهی است که گیمرهای PC از همه ویژگی ها ، مانند پشتیبانی از ultrawide و super ultrawide (از جمله سینماتیک) ، تنظیم FOV و سفارشی سازی نرخ فریم برخوردار خواهند شد.

علاوه بر AMD ، 343 Industries  با Discord و Razer نیز همکاری کردند تا ویژگی هایی را به بازی بیاورند. در نتیجه ، Halo Infinite از سرور Discord بازی دعوت می کند و در اکوسیستم Razer Chroma RGB ادغام می شود. اقدامات یا رویدادهای مختلف در بازی تأثیر ویژه ای بر لوازم جانبی Razer Chroma ایجاد خواهد کرد.

از 26 اکتبر ، AMD یک ماه اشتراک Xbox Game Pass برای رایانه های شخصی را با محصولات AMD Radeon و AMD Ryzen در خرده فروشی‌ها و فروشندگان الکترونیکی عرضه می‌کند. در مورد Halo Infinite نیز این بازی برای عرضه در تاریخ 8 دسامبر (17 آذر) بر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و رایانه های شخصی عرضه می شود. همچنین از روز عرضه برای مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس خواهد بود.