بهترین برنامه های اپل واچ
1400/05/20 - 13381 - 0 -

هرگونه اپل واچی که دارید،نیاز به برنامه هایی دارید که بتوانند کارایی بالایی برای شما داشته باشند و در شرایطی بسیار مفید باشند.به طور کلی ، پیدا کردن همچین برنامه ای نیازمند آزمون و خطا و دانلود برنامه های زیادی می باشد.

ما با جمع آوری لیستی از برنامه هایی با کیفیت و کارایی بالا در زمینه های امور مالی ، تناسب اندام، سرگرمی و رسانه های اجتماعی ، تلاش کردیم تا به شما در انتخاب این برنامه ها کمک کنیم و باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما برای امتحان هزاران برنامه موجود در App Storeشویم.بسیاری از آنها رایگان و بعضی از آنها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.


امور مالی و دارایی

Calcbot

این برنامه دارای قابلیتی در صفحه اپل واچ است که باعث می شود محاسبات را در حین حرکت بدون نیاز به گرفتن گوشی سریع و آسان انجام دهید. می توانید محاسبات اساسی ، تبدیل ، نکات را محاسبه کنید و صورتحساب را از صفحه ساعت خود تقسیم کنید.


Currency

Currency فقط یک کار را انجام می دهد ، اما این کار را به خوبی انجام می دهد: یک ارز را به ارز دیگری تبدیل کنید ، بدون اینکه به دنبال تلفن خود باشید. طراحی بهبود یافته آن برای همه مدل های Apple Watch به شما امکان می دهد ارزها را مستقیماً از برنامه اضافه یا حذف کنید ، به طور خودکار با iPhone خود همگام سازی کنید و یک لیست سفارشی از ارزها یا مبالغ را جدا از برنامه iPhone  با(Currency+)

 تنظیم کنید.


Pennies (4$)

شما باید بودجه خود را در برنامه اصلی iPhone تنظیم کنید ، اما پس از اتمام کار ، Pennies در Apple Watch پیگیری هزینه ها را بسیار آسان می کند. هنگامی که به محدودیت خود نزدیک می شوید هشدار می دهد و دارای صفحه نمایش Glance برای هزینه های روزانه است. اکنون می توانید از پیچیدگی های سبک Infographic با Pennies در سری 4+ یا بالاتر استفاده کنید.


خواب و آرامش

Sleep Cycle

یک برنامه همراه برای برنامه جامع چرخه خواب برای iPhone و iPad ،این برنامه  از مزایای یک زنگ هشدار بی صدا بر اساس مراحل خواب ، به علاوه یک قابلیت جلوگیری از خروپف برخوردار است. این از ارتعاشات برای تشویق تغییر موقعیت برای به حداقل رساندن خروپف استفاده می کند. این برنامه رایگان است ، اما ویژگی های پیشرفته نیاز به اشتراک دارد.


Sleep++

بر خلاف سایر سیستم ها ، Sleep ++ نیازی به فعال کردن حالت شب ندارد و هنگامی که متوجه شد به رختخواب رفته اید ، به طور خودکار ردیابی خواب را روشن می کند. اگر به اندازه کافی دقیق نباشد ، لغو دستی نیز وجود دارد. این برنامه رایگان است ، با خرید درون برنامه ای برای حذف تبلیغات. این به روزرسانی نمودار اکسیژن خون را به ناحیه Trends اضافه می کند و اندازه گیری های اخیر در Apple Watch را نشان می دهد.


Headspace

Headspace مدیتیشن های هدایت شده ای را برای آرامش شما ارائه می دهد. از انتخاب مدت زمان شما تا صدها موضوع مختلف ، به علاوه راهنمای اضطراری برای رفع استرس برای زمانی که به آن نیاز دارید ، برنامه می خواهد درک ذهن آگاهی را آسان و مفید کند. این برنامه رایگان است و دارای محتوای اساسی است ، اما اشتراک همه ویژگی ها را باز می کند. به روز رسانی ها میانبرهای پیشرفته Siri را برای محتوای Sleep ، Move و Focus اضافه می کنند و ویجت برنامه در طول روز تغییر می کند تا بهترین تمرینات را به نمایش بگذارد.


سلامتی و تناسب اندام

RocketBody

RocketBody  از ویژگی Apple Watch ECG برای کمک به درک بهترین زمان تمرین استفاده می کند. قبلا ، این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی از یک مانیتور ECG مستقل استفاده می کرد ، اما اکنون نتایج مشابه را از ساعت نشان می دهد. خواندن به طور خودکار طول نمی کشد ، و چهار بار در روز آن را به کاربر واگذار می کند. اشتراک 5 دلار در هفته به شما امکان می دهد از تمام ویژگی ها استفاده کنید. این شرکت منحنی های پیش بینی را اضافه کرده است که به شما امکان می دهد وضعیت بدن و توانایی خود را در آینده نزدیک مشاهده کنید.


Asana Rebel:Yoga and Fitness

Asana Rebel یک برنامه تناسب اندام سرگرم کننده است که برای خانم ها طراحی شده است و به طور معمول با برنامه های سخت HIIT رقابت می کند. برنامه Apple Watch شروع و پایان تمرینات را آسان کرده و پیشرفت خود را بدون نیاز به نگاه کردن به تلفن خود مشاهده می کنید. برنامه رایگان است ، اما اگر می خواهید برنامه های مربیگری داشته باشید ، اشتراک لازم است.


Standland

Standland با نگاهی متفاوت به ردیاب فعالیت های سنتی ، شما را تشویق می کند تا با پاداش شخصیت های زیبا به اهداف ساعتی خود برسید. 14 شخصیت برای جمع آوری وجود دارد و آنها برای بیدار ماندن به شما نیاز دارند تا از نظر جسمی حرکت کنید. اگر اهداف خود را از دست بدهید ، آنها به خواب می روند. به روزرسانی اخیر همچنین حالت AR را برای iOS 11 به بالا اضافه کرده است و این برنامه به شما کمک می کند سوابق ثابت خود را پیگیری کنید.


Nike+Run Club

برنامه در حال اجرا نایک از قبل روی نسخه مخصوص نایک اپل واچ نصب شده است ، اما با تمام ساعت ها کار می کند و از GPS پشتیبانی می کند ، چه مدل نایکی باشد چه نباشد. پیاده روی کنید ، برنامه های تناسب اندام شخصی دریافت کنید ، در جدول امتیازات شرکت کنید و حتی با برچسب های مخصوص نایک برای iMessage سرگرم شوید. به روز رسانی ها شامل چالش های جدیدی است که در آن می توانید دوستان خود را دعوت کرده یا با استفاده از دعوت نامه های آسان درون برنامه ای یا پیام متنی اهداف را با جامعه به اشتراک بگذارید. اجرای نمودارهای جدید به شما کمک می کند تا با استفاده از نمودارهای موجود در ویجت آخرین اجرا ، آمار بیشتری را تجسم کنید.


Runtastic

اگر در حال حاضر از Adidas Runtastic برای ردیابی دویدن و سایر فعالیت های تناسب اندام خود استفاده می کنید ، برنامه Runtastic Apple Watch دقیقاً با تمرین شما سازگار است. از طریق Watch می توانید دویدن خود را شروع کرده ، داده های مستقیم ردیابی را دریافت کنید ، موسیقی را کنترل کرده و زمان تمرین را به اشتراک بگذارید ، و اگر تلفن همراه خود دارید ، از GPS استفاده می کند. یک برگه جدید در انجمن ابزارهایی را برای حفظ تناسب و انگیزه با جامعه Adidas Running در سراسر جهان ارائه می دهد. فیلتر Friends Leaderboard به شما امکان می دهد ببینید چقدر با دوستان خود مقایسه می کنید. اکنون می توانید از حساب Coros خود برای ردیابی فعالیت های خود و همگام سازی داده های خود استفاده کنید. این برنامه همچنین با Xhale همکاری می کند. برای ایجاد یک برنامه تمرینی و تجزیه و تحلیل آمار مسابقات ، داده های فعالیت خود را به Xhale صادر کنید.


Lifesum

اگر برنامه ردیابی تناسب اندام خود اپل کافی نیست ، Lifesum را بخوانید ، یک راهنمای کامل برای داشتن سلامتی ، تناسب اندام و انگیزه بیشتر. با HealthKit و برنامه های دیگر کار می کند. این امر از شما می خواهد تا تغییرات کوچک اما مهمی را در زندگی روزمره خود ایجاد کنید که می تواند تأثیر تجمعی بزرگتری داشته باشد. این برنامه رایگان و مستقل Apple Watch به شما امکان می دهد میزان مصرف آب را ردیابی کنید ، کالری را مشاهده کنید ، مراحل و اهداف ورزشی را از Apple Health دریافت کنید و سیستم واحد را از برنامه تلفن به برنامه ساعت نشان دهید.


Peak-Brain Traning

Peak بخشی از تمرینات شناختی مغز و بخشی دیگر رفع سریع بازی است. 40 بازی وجود دارد که هر کدام توسط متخصصان عصب شناسی و گیمرها طراحی شده اند و سه بازی - که برای بهبود حافظه و محدوده توجه طراحی شده اند - به طور خاص برای بازی در Apple Watch ساخته شده است.


اخبار

CNN

برنامه Apple Watch CNN به عنوان جایگزین برنامه های خبری دیگر ، به شما امکان می دهد اخبار را در 12 دسته مختلف مرور کنید ، که همه آنها می توانند به دلخواه تنظیم شوند. علاوه بر این ، برنامه اصلی اعلان های خبری فوری ارسال می کند و می تواند طوری تنظیم شود که شما را در خبرهای خاص به روز کند. نسخه های جدید CNN Audio را برای پخش زنده صدا در برنامه ارائه می دهد.


Weather+(4$)

یک جایگزین بسیار جذاب برای Dark Sky و با همان قیمت ، یک پله بالاتر از برنامه آب و هوا خود اپل است. Weather+ یک پیش بینی پنج روزه ، یک تجربه بصری شبیه ایستگاه هوا و داده های سه ساعته دقیق در مورد شرایطی مانند باران ، رطوبت و سرعت باد را در اختیار شما قرار می دهد.


موسیقی و سرگرمی:

Castro Podcast Player

برنامه Castro که تقریباً مانند یک سرویس گیرنده ایمیل برای پادکست ها عمل می کند ، ورود ، بارگیری و گوش دادن به پادکست ها رافراهم می کند ، صرف نظر از تعداد مشترک آنها. برنامه Apple Watch به شما امکان می دهد پخش موسیقی را کنترل کنید ، از جمله انتخاب قسمت های جدید برای پخش. برنامه رایگان است ، اما برای ویژگی های اضافی گزینه اشتراک وجود دارد.


Shazam

اگر اسم یک آهنگ رو نمیدونید ولی می خواهید آن آهنگ را دانلود کنید ،فقط اجازه دهید Shazam به آن اهنگ گوش دهد تا آن را شناسایی کند. برنامه Apple Watch تمام اطلاعات آهنگ را نشان می دهد ، از Handoff استفاده می کند تا بتوانید آهنگ را از طریق Apple Music بخرید و لیستی از آهنگ های قبلی را نمایش می دهد. برنامه اصلی همچنین با iMessage در iOS کار می کند ، بنابراین به روز است.


Deezer

اگر Deezer سرویس پخش موسیقی مورد علاقه شما (یا به دنبال آن هستید) است ، نسخه Apple Watch آن بسیار ارزشمند است . شما کنترل کاملی بر موسیقی ، از جمله حذف و دوست داشتن ، و ویژگی پیش بینی Deezer’s Flow نیز دارد. این برنامه در دو حالت آنلاین و آفلاین کار می کند. وقتی روی دکمه افزودن آهنگ ها ضربه می زنید ، ویژگی جدیدی برای لیست های پخش شخصی ارائه می شود.


Musixmatch

Musixmatch را به Apple Music یا Spotify Premiumمتصل کنید و متن آهنگ های مورد علاقه خود را روی مچ دست خود همگام سازی کنید. برنامه اپل واچ همچنین می تواند ویژگی تشخیص موسیقی را در گوشی به شما نشان دهد. در حال حاضر یک ابزار جدید برای اصلاح رونویسی اشعار وجود دارد و اکنون افزودن یا ویرایش اشعار آسان تر است. میانبرهای جدید آهنگ به شما امکان می دهد بلافاصله به گروه مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.


رسانه های اجتماعی

Nano for Reddit

این برنامه تجربه Reddit را به مچ دست شما می آورد و از طریق Wi-Fi و 4G LTE کار می کند. از آنجا که این برنامه برای استفاده در ساعت طراحی شده است ، بدون مشکل کار می کند .همچنین با رابط کاربری جدید و قابلیت نوشتن پست به روز شده است. این برنامه رایگان است ، و یک نسخه حرفه ای با ویژگی های اضافی بین 2 تا 4 دلار وجود دارد .


WeChat

برنامه بسیار محبوب WeChat’s Apple Watch بیشتر تجربه های نسخه گوشی را از جمله پاسخ به پیامها ، مشاهده مکالمات جدید ، گذاشتن پاسخ های صوتی و به اشتراک گذاری موقعیت مکانی شما به مچ دست شما می آورد. اکنون می توانید حالت کنترل والدین را در تنظیمات فعال کنید.


مسافرت

iTranslate Converse

با برنامه iTranslate Converse ، می توانید کلمات خود را مستقیماً از Apple Watch خود به زبان دیگری ترجمه کنید. برای انجام این کار ، به سادگی آنچه می خواهید در ساعت بگویید ، بگذارید این عبارت به یکی از 38 زبان ترجمه شود. شما می توانید ترجمه بصری و مبتنی بر متن داشته باشید. امتحان برنامه رایگان است ، اما برای استفاده از سرویس پس از دوره آزمایشی ، به اشتراک نیاز دارید.


App in The Air

با این برنامه هوشمندانه پروازهای خود را در Apple Watch ، iPhone و iMessage مدیریت کنید. برنامه افزودنی Watch پرواز شما را ردیابی می کند ، جزئیات دروازه را ارائه می دهد و حتی نکات بهداشتی هنگام پرواز و نمای مستقیم مسیر را ارائه می دهد. سیستم رزرو جدید مبتنی بر هوش مصنوعی نیازها و ترجیحات پرواز شما را درک می کند. ابزار جدید پروازها و هتل ها را بر اساس عادات و کرایه شما توصیه می کند که به شما در کسب بیشترین امتیاز کمک می کند.


ابزار 

Canary Mail

این برنامه که به تازگی بازطراحی شده یکی از تنها سرویس گیرندگان ایمیل با برنامه Apple Watch است. علاوه بر خواندن ایمیل ، پاسخ ها و دیکته های سریع را ارائه می دهد ، و اگر Apple Watch با 4 LTEدارید ، ایمیل را بدون تلفن شما همگام سازی می کند. Canary Mail 3.0 Pro به مدت 30 روز رایگان است ، با گزینه های مختلف اشتراک.


Cheatsheet Notes

از طریق Apple Watch خود مواردی مانند شماره پلاک ، آدرس هتل ، شماره پارکینگ خود را به خاطر بسپارید. این برنامه همچنین با iMessage در iOS 10 یا بالاتر ادغام می شود و ویجتی برای iPhone شما دارد. خرید درون برنامه ای ، همگام سازی iCloud را باز می کند.


کنترل از راه دور

Halide Mark II

این برنامه مانند یک شاتر از راه دور عمل می کند و دارای پیش نمایش زنده روی صفحه نیز می باشد. از آنجا که تمرکز برنامه روی استفاده دستی از دوربین است ، برای گرفتن عکس با نوردهی طولانی برای جلوگیری از لرزش دوربین مفید است. Halide Mark II یک برنامه دوربین فوق حرفه ای است که برای مجوز دائمی 40 دلار یا برای اشتراک 1.99 دلار در ماه هزینه دارد ، بنابراین شما آن را فقط برای ریموت دوربین اپل واچ نخرید.


ProCamera(6$)

 

این برنامه تلفن همراه به شما امکان می دهد مستقیماً از Apple Watch خود عکس های کم نور ، عکس های زمان دار ، HDR و فیلمبرداری کنید. نیازی به چوب سلفی نیست زیرا می توانید ساعت خود را وادار به انجام کارهای سنگین کنید.


My TiFi

اگر صاحب یک تلویزیون هوشمند سامسونگ هستید ، myTifi یک برنامه ضروری است. این می تواند ساعت شما را با یک ضربه ساده روی صفحه یا چرخاندن تاج دیجیتال به یک ریموت کنترل تبدیل کند. این برنامه می تواند تمام جنبه های تلویزیون شما را کنترل کند ، از میزان صدا تا ورودی منبع. کنترل های داخلی در دستگاه های Android راحت هستند ، اما Apple Watch شما می تواند با دستگاه های سامسونگ نیز ارتباط برقرار کند و تجربه کاربری شما را بسیار بیشتر کند.


Microsoft PowerPoint

شما می توانید اسلایدهای پاورپوینت را با استفاده از Apple Watch خود بدون پایان دادن به نمایش یا لمس تلفن خود حرکت دهید ، که فوق العاده راحت است. ویژگی های چشمگیر ساعت شما حتی به شما اطلاع می دهد که چقدر زمان سپری شده و روی چه اسلایدی هستید.