گوگل در تلاش برای ایجاد اینترنتی امن تر برای نو جوانان و کودکان
1400/05/20 - 12883 - 0 -

گوگل چندین ویژگی جدید و اقدامات ایمنی را برای نوجوانان اعلام کرده است تا اینترنت را به مکانی امن برای آنها تبدیل کند.

این شرکت قصد دارد در هفته های آینده تعدادی از ویژگی ها و تغییرات جدید را در سرویس های مختلف خود ارائه دهد که بر کودکان زیر 18 سال تأثیر می گذارد. این تغییرات روی جستجوی Google ، YouTube ، YouTube Kids ، Google Play و موارد دیگر تأثیر می گذارد.


حذف عکس ها از جستجوی Google

گوگل در هفته های آینده سیاست جدیدی را معرفی می کند که به افراد زیر 18 سال یا والدین/سرپرست آنها اجازه می دهد عکس های خود را از جستجوی تصویر Google حذف کنند. این ابزار فقط عکس ها را از جستجوی Google حذف می کند و نه وب سایت اصلی که در آن ذکر شده است. با این وجود ، گوگل معتقد است این گزینه به کودکان زیر 18 سال اجازه می دهد تا تصاویر خود را به صورت آنلاین کنترل کنند.

Google به طور پیش فرض SafeSearch را برای کاربران فعلی زیر 18 سال روشن می کند. همچنین برای نوجوانانی که در حال حاضر برای یک حساب Google جدید ثبت نام کرده اند به طور پیش فرض فعال می شود.


یوتیوب چگونه به فضایی امن تر برای کودکان تبدیل می شود.

تنظیمات مختلف مربوط به حساب Google برای افراد زیر 18 سال نیز به عنوان بخشی از این تغییر اصلاح می شود. برای YouTube ، تنظیم بارگذاری پیش فرض برای نوجوانان 13 تا 17 ساله به خصوصی تغییر می کند. این بدان معناست که هر محتوایی که توسط نوجوانان بارگذاری می شود فقط توسط افرادی قابل مشاهده است که تصمیم دارند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این ، ویژگی های رفاه دیجیتال مانند یادآوری زمان خواب و استراحت به طور پیش فرض برای کودکان 13 تا 17 ساله فعال است. در YouTube Kids ، یک گزینه پخش خودکار جدید اضافه می شود ، اگرچه به طور پیش فرض خاموش است. Google همچنین قصد دارد در ماه های آینده گزینه های جدید کنترل والدین را به YouTube Kids اضافه کند ، مانند گزینه قفل کردن تنظیم پیش فرض پخش خودکار و موارد دیگر.

 

در اطلاعیه خود در The Keyword ، Google تأکید می کند که نحوه مدیریت محتوای تجاری در YouTube Kids را تغییر می دهد. دیگر امکان قرار دادن محصولات پولی در YouTube Kids را نخواهد داشت و "محتوای بیش از حد تجاری از YouTube Kids" را که کودکان را تشویق به صرف هزینه می کند حذف می کند.


تغییراتی در سرویس های گوگل ایجاد می شود.

در زیر برخی دیگر از تغییرات اعمال شده در حساب های Google و خدمات مختلف Google که کاربران زیر 18 سال را تحت تاثیر قرار می دهد ، به صورت زیر است:

  • در آینده ، Google با فعال کردن فیلتر SafeSearch در مرورگر وب نمایشگرهای هوشمند ، از نمایش محتوای بزرگسالان در دستگاه های مشترک در Google Assistant جلوگیری می کند.
  • گزینه فعال کردن سابقه موقعیت مکانی در حساب های Google افراد زیر 18 سال نیز لغو می شود. سابقه موقعیت مکانی قبلاً در حساب های جدید Google به طور پیش فرض خاموش شده است ، اما Google اکنون گزینه روشن کردن آن را به طور کلی حذف کرده است.
  • یک بخش ایمنی جدید به Google Play اضافه می شود تا والدین به راحتی بدانند کدام برنامه ها به خط مشی خانواده ها پایبند هستند. توسعه دهندگان برنامه همچنین ملزم به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد آنچه با داده های جمع آوری شده انجام می دهند ، هستند.
  • موسسات K-12 که از Google Workspace for Education استفاده می کنند ، اکنون جستجوی ایمن را به طور پیش فرض فعال کرده اند. گزینه تغییر حالت ناشناس یا حالت مهمان نیز غیرفعال می شود.
  • فیلترهای جدید رفاه دیجیتال برای مسدود کردن اخبار ، پادکست ها و دسترسی به صفحات وب خاص در صفحه نمایش های هوشمند اضافه می شوند.

این تغییرات از سوی گوگل گامی در جهت درست است. این برنامه از کودکان در برابر قرار گرفتن در معرض محتوای بزرگسالان و تجاری محافظت می کند و همچنین از حریم خصوصی آنها محافظت می کند.