سامسونگ به تازگی قوی ترین تراشه Wear OS را برای گلکسی واچ 4 معرفی کرد.
1400/05/20 - 12771 - 0 -

پیش از رویداد Unpacked ، سامسونگ Exynos W920 ، جدیدترین و قدرتمندترین تراشه پوشیدنی خود را معرفی کرد. W920 ساعت هوشمند آینده شرکت را تقویت می کند و جهشی نسلی نسبت به پردازنده های قبلی سامسونگ و کوالکام خواهد بود.

W920 اولین تراشه پوشیدنی است که بر اساس فرکانس فوق بنفش 5 نانومتری (EUV) ساخته شده است و به گفته سامسونگ ، عملکرد و عمر باتری را نسبت به تراشه های قبلی ارتقا می دهد. سامسونگ می گوید با داشتن یک جفت هسته ARM Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Arm Mali G68 ، عملکرد پردازنده را تا 20 درصد در مقایسه با نسخه قبلی خود بهبود می بخشد و عملکرد گرافیکی آن 10 برابر بهتر است. این بدان معناست که برنامه ها را سریعتر راه اندازی می کند و تعامل با عناصر UI روان تر و طبیعی تر خواهد بود.

سامسونگ همچنین خاطرنشان می کند که این تراشه به شما امکان می دهد پوشیدنی ها عمر بیشتری داشته باشید. با افزودن یک پردازنده اختصاصی صفحه نمایش کم مصرف ، پوشیدنی ها می توانند مصرف برق را به حداقل برسانند وقتی کاربران از طریق Always On Display برای اطلاع از اعلان ها یا حتی بررسی زمان استفاده می کنند. سامسونگ نگفته است که تا چه مدت می توان انتظار داشت که دستگاه در مقایسه با تکرارهای قبلی روشن باشد ، اما طولی نمی کشد که ما متوجه می شویم.

به غیر از LTE و سیستم ناوبری ماهواره ای جهانی (GNSS) L1 ، این تراشه جدید همچنین برای پلتفرم پوشیدنی یکپارچه گوگل و سامسونگ ساخته شده است و با هدف کلی ارائه یک تجربه پوشیدنی نرم و مدرن به موفقیت می رسد. با تایید شایعات قبلی ، سامسونگ همچنین تأیید کرد که این تراشه برای اولین بار در Galaxy Watch 4 عرضه می شود.

"پوشیدنی هایی مانند ساعت های هوشمند دیگر فقط یک وسیله جالب نیستند. هری چو ، نایب رئیس بازاریابی System LSI در سامسونگ الکترونیکس در پستی اعلام کرد که این تراشه بخشی از شیوه زندگی ما است تا شما را سالم ، ایمن و هوشیار نگه دارد. با Exynos W920 ، پوشیدنی های آینده می توانند برنامه هایی را با رابط کاربر جذاب و تجربیات کاربر پاسخگو اجرا کنند ، در حالی که شما را در حال حرکت با LTE سریع نگه می دارد. "

 

انتظار می رود سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک فردا در Unpacked در کنار Galaxy Z Fold 3 ، Galaxy Z Flip 3 5G و Galaxy Buds 2 معرفی شوند.