برسی Samsung Galaxy Buds 2
1400/05/21 - 12521 - 0 -

سامسونگ شهرتی در عرضه سریع و پشت سر هم هدفون های بی سیم جدید دارد وSamsung Galaxy Buds 2 جدید ترین هدفون این شرکت است.

نسبت به نسخه قبلی یعنی Samsung Galaxy Buds که در سال  2019 منتشر شد، Buds 2 پیشرفت های زیادی در کیفیت صدای مناسب تا حذف نویز فعال داشته.

این پیشرفت های فراوان باعث شده که دارندگان نسخه قبلی که به دنبال ایربادز با کیفیت بهتر می خواهند باید به دنبال Buds 2 باشند و همچنین با این پیشرفت ها Buds 2 تبدیل به رقیبی شایسته برای مدل های ایربادز اپل است. به همین دلیل این ایربادز بیشتر از هر دستگاه دیگری با تلفن های اندروید و مخصوصا سامسونگ سازگار است و ویژگی خواهد داشت ،هرچند هم با IOS و هم با Adroid سازگار هستند.

ولی با تمام ویژگی های خوب ، دارای نقاط ضعف نیز می باشد.حذف نویز های فعال می توانست بهتر باشد و محدوده فرکانس فقط در 80 هرتز شروع می شود.همچنین هنگام راه اندازی، دستیار همیشه آماده نیست و گوش نمی دهد.

این نقاط ضعف به هیچ وجه باعث نمی شود که آن را نخرید یا احساس کنید این ایربادز ارزشی ندارد ولی این مشکلات باعث می شود Samsung Galaxy Buds 2 نسبت به مدل های دیگر امسال مانند Sony WF ، ضعیف تر باشد.


Samsung Galaxy Buds 2،قیمت و تاریخ عرضه:

Samsung Galaxy Buds 2 در رویداد آنلاین Unpacked 2021 سامسونگ در کنار Galaxy Z Fold 3 جدید رونمایی شد و از 27 آگوست با قیمت 149.99 دلار / 139.99 پوند / 219 دلار استرالیا در دسترس خواهد بود.

قیمت آنها به همان اندازه ای است که Galaxy Buds اصلی سامسونگ در سال 2019 عرضه کرد (به استثنای استرالیا ، جایی که ارزان تر هستند) و دقیقاً با Beats Studio Buds جدید اپل ، که بسیاری از ویژگی های مشابه را دارند ، همخوانی دارد.


 طراحی

  •  موجود در چهار رنگ
  •  کنترل های لمسی بصری
  •  درجه مقاومت IPX2 در برابر آب

یکی از راه های تشخیص گلکسی بادز 2 از مدل های دیگر طراحی آن است. اگر Samsung Galaxy Buds Live بیشتر شبیه لوبیا باشد ، نزدیکترین مقایسه Samsung Galaxy Buds 2 با سنگریزه است. آنها کوچک ، عمدتا گرد هستند و فوق العاده صاف هستند. آنها در یک جعبه پلاستیکی گرد قرار می گیرند که به راحتی در جیب قرار می گیرد.

هنگامی که کیس آن را باز می کنید ، خود گوشی ها را در یکی از چهار رنگ زیتونی ، به رنگ اطوخودوس ، سفید و گرافیتی خواهید دید.البته شایان ذکر است که خود Buds و قسمت داخلی کیس دارای رنگ متمایز هستند، اما قسمت بیرونی کیس این رنگ را ندارد( همیشه سفید است).

به گفته سامسونگ ، Galaxy Buds 2 جدید 15٪ کوچکتر و 20٪ سبک تر از Samsung Galaxy Buds Plus است و این باعث می شود تا برای مدت طولانی راحت تر بپوشید. اما این کوچکتر بودن باعث می شود که کار با آن سخت تر شود و حتی بتواند به راحتی از گوش های شما خارج شود.

خوشبختانه گوشی ها به صورت مغناطیسی در جای خود در کیس قرار می گیرند و به سختی احتمال دارد که بیرون بیوفتد ولی هنگام بیرون کشیدن یا قرار دادن آن در کیس مواظب باشید تا ناگهان سقوط نکند.

نقطه ضعف طراحی Galaxy Buds 2 این است که فقط IPX2 مقاوم در برابر آب هستند ، به این معنی که آنها فقط برای تمریناتی که عرق زیاد ندارند مناسب هستند. وقتی باران می بارد ، برف می بارد ، یا همراه خود به ساحل ببرید پس از خیس شدن کاملا از بین می روند.

برای کنترل Galaxy Buds می توانید از کنترل های لمسی داخلی آنها یا تلفن هوشمند خود استفاده کنید. آنها کاملاً بصری هستند ( برای شروع یا استپ،یک ضربه ـ برای آهنگ بعدی دو ضربه و برای آهنگ قبلی سه ضربه) با این حال ، هیچ کنترل کشویی برای افزایش صدا یا کاهش صدا وجود ندارد - برای این کار باید از تلفن خود استفاده کنید.

در داخل جعبه ، دو لبه سیلیکونی اضافی و یک کابل شارژ USB-C برای Buds پیدا خواهید کرد. نوک های سیلیکونی لزوما راحت تر از برخی از لبه های فومی نیستند که ممکن است در گذشته امتحان کرده باشید ، اما مهر و موم مناسبی را ارائه می دهند که می توانید با برنامه Galaxy Wearable در Android آزمایش کنید،اگر هم آنهارا از دست بدهید ،می توانید یکی دیگر تهیه کنید زیرا بسیار ارزان هستند. در داخل و خارج از هدفون میکروفون وجود دارد - سه عدد از آنها دقیقاً - که Buds برای حذف نویز و بهبود کیفیت تماس از آنها استفاده می کند.


 امکانات

حذف نویز با نگه داشتن صفحه لمسی هر دو گوش روشن می شود. شما می توانید آن عملکرد را از طریق برنامه Galaxy Wearable برای موارد دیگری ( مانند احضار دستیار مجازی خود ) شخصی سازی کنید ، اما توصیه می کنیم حداقل یکی از کنترل های تنظیم شده برای حذف نویز را نگه دارید. در مورد دستیاران ، ما از اینکه سامسونگ در Galaxy Buds 2 یک دستیار همیشه گوش کننده ایجاد نکرده است ، بسیار ناامید شده ایم ، و ممکن است به این معنی باشد که آنها برای افرادی که نمی خواهند مجبور شوند روی دکمه ای ضربه بزنند قانع کننده نیستند.

دوباره دکمه لغو نویز را فشار دهید و به حالت محیطی بروید ، که صدای خارج را به Buds منتقل می کند. این ممکن است دقیقاً برعکس آنچه شما می خواهید به نظر برسد ، اما اگر می خواهید بدون خروج از هواپیما یا هنگام شنیدن شماره پرواز خود به مکالمه بپردازید ، به طرز شگفت انگیزی مفید است.

بوسیله برنامه Galaxy Wearable همچنین می توانید تغییراتی در EQ ایجاد کنید و ببینید چقدر از شارژباتری قاب و هدفون مانده است. همچنین می توانید Earbud Fit Test و Find My Buds را بیابید ، هرچند مورد دوم شما را ملزم می کند که با حساب سامسونگ وارد سیستم شوید.

تنها بخش ناامید کننده این واقعیت است که بسیاری از این ویژگی ها فقط در نسخه Android برنامه موجود است. نسخه iOS هنوز به روز نشده است و این بدان معناست که سفارشی سازی تا دریافت به روزرسانی غیرممکن است.

در پایان ، از نظر پشتیبانی از کدکس، شما از کدکس های اصلی SBC و AAC استفاده می کنید ، اما اگر به دستگاه سامسونگ متصل هستید ، کدکس های مقیاس پذیر اختصاصی سامسونگ را نیز در اختیار دارید. دومی کیفیت صدا را به میزان قابل توجهی نسبت به کدکس اصلی SBC بهبود می بخشد و Buds را برای صاحبان گوشی های گلکسی تبدیل به انتخاب خوبی می کند.


 عملکرد صوتی و حذف نویز

  •  بهبود صدا
  •  ANC می تواند بهتر باشد
  •  کیفیت تماس خوب

هر نسل از Galaxy Buds به آن نقطه شیرین صوتی نزدیک و نزدیک می شود و Galaxy Buds 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنچه ما بیشتر در مورد صدای آنها دوست داریم این است که آنها دارای منحنی صدای فوق العاده ای هستند که باس ، میانه و اوج را تقویت می کند ، فقط در زیر باس (زیر 80 هرتز) و بیشترین ضبط ها (11000 هرتز و بالاتر) از دست می رود ، که در حجم های بالاتر می تواند کمی اذیت کند.

جایی که Samsung Galaxy Buds 2 هنوز جای زیادی برای بهبود دارد در حذف نویز فعال آنها است. هنوز در مقایسه با رهبران بازار مانند Bose QuietComfort Buds و Sony WF-1000XM4، هنوز جای زیادی برای تقویت و ارتقای حذف نویز ها وجود دارد.

با پخش موسیقی و روشن کردن ANC ، احتمالاً نمی توانید بشنوید که کسی در همان اتاق با شما صحبت می کند ، اما صدای بلند را از بیرون خانه می شنوید. به طور کلی ، آنها به اندازه کافی برای کارهای معمول اداری خوب هستند ، اما ما آنها را برای پروازهای طولانی یا سایتهای شلوغ شغلی توصیه نمی کنیم.

در حالی که ANC هنوز فضا برای بهبود دارد ، سامسونگ در ارتقاء کیفیت تماس در هدفون خود موفقیت هایی کسب کرده است. Galaxy Buds 2 از یادگیری ماشینی برای از بین بردن نویز پس زمینه هنگام تماس های تلفنی استفاده می کند و این باعث ایجاد صدایی بسیار واضح در تماس ها می شود.


 عمر باتری

  •  کل عمر باتری 29 ساعت
  •  مکث خودکار
  •  پشتیبانی از شارژ بی سیم

اگر بخواهید بدون وقفه از آنها استفاده کنید ، Samsung Galaxy Buds 2 باید حدود پنج ساعت برای شما دوام بیاورد با حذف نویز فعال و اگر آن را خاموش کنید کمی بیشتر دوام می آورد. در داخل کیس حداقل سه بار شارژ دیگر در مجموع 20 ساعت با ANC روشن است ، یا اگر آن را خاموش کنید 29 ساعت است.

البته عمر باتری بستگی به نحوه استفاده از هدفون دارد. عمر باتری فوق برای زمان گوش دادن است ، اگر از آنها برای مکالمات فقط 3.5 ساعت با ANC روشن و 13 ساعت با قاب یا 3.5 ساعت و 14 ساعت با ANC خاموش استفاده می کنید.

این گوشی ها با داشتن یک سنسور در مجاورت قسمت داخلی آنها ، هنگامی که بادز ها در گوش شما قرار ندارند ، موسیقی را به طرز خودکار متوقف می کند، این عمل کمک شایانی در بهینه سازی باتری می کند و باعث می شود طول عمر باتری شما بیشتر شود و انرژی بیشتری را زخیره کند.

همچنین پشتیبانی جدید از شارژ بی سیم با شارژر Qi سازگار برای این نسل جدید است. اگر از تلفن با شارژ بی سیم استفاده می کنید و یک پد شارژ دارید ، این یک مزیت می تواند بسیار مناسب و خوب است

تنها مشکل نبود پشتیبانی از شارژ سریع است. اگرچه سرعت شارژ مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد ولی باز هم نسبت به سایر هدفون های هم رده ، زمان بیشتری برای شارژ کامل می خواهد.